Κυριακή 31 Αυγούστου 2014

Αλλαγές στο ωράριο των ημερήσιων δημοτικών σχολείων

Αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα των ολοήμερων δημοτικών σχολειών προκειμένου να ολοκληρώνεται η μελέτη των μαθημάτων της επόμενης ημέρας εντός της σχολικής μονάδας προωθεί το υπουργείο Παιδείας.

Αλλαγές στο ωράριο των ημερήσιων δημοτικών σχολείων

Σύμφωνα με την πρόταση του υπουργείου Παιδείας που έχει σταλεί προς τους Προϊσταμένους Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης, θα δοθούν στις 4 πρώτες τάξεις των ολοήμερων δημοτικών σχολείων με ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα στα οποία φοιτούν πάνω από 313 χιλιάδες μαθητές, 5 ώρες την εβδομάδα για μελέτη- προετοιμασία των μαθημάτων της επόμενης ημέρας.
Πιο συγκεκριμένα, για κάθε ημέρα της εβδομάδας θα χρησιμοποιείται μία ώρα από τα μαθήματα της Γλώσσας, Μαθηματικών, Μελέτης Περιβάλλοντος, Ευέλικτης Ζώνης, Αγγλικής Γλώσσας και Φυσικής Αγωγής και θα αφιερώνεται για τη μελέτη των μαθημάτων της επόμενης ημέρας.

Στόχος του υπουργείου Παιδείας είναι:

  • Η ολοκλήρωση της μελέτης των μαθημάτων, η εμπέδωση της διδασκόμενης ύλης και η ολοκληρωμένη προετοιμασία των μαθητών για την επόμενη ημέρα, στην πρωινή ζώνη του προγράμματος, ώστε οι μαθητές να είναι έτοιμοι και να μένει η τσάντα στο σχολείο.
  • Η στήριξη της ελληνικής οικογένειας με την απαλλαγή της όσον αφορά το διάβασμα των παιδιών, αλλά και η εξασφάλιση επαρκούς ελεύθερου χρόνου στους μαθητές.
  • Η ενίσχυση της αντισταθμιστικής λειτουργίας του ολοήμερου σχολείου, η αντιμετώπιση της σχολικής αποτυχίας και η ένταξη όλων των μαθητών με την αύξηση των δυνατοτήτων τους για ίσες ευκαιρίες.
  • Η μεταμεσημβρινή ζώνη να παρέχει ποικίλες δραστηριότητες δημιουργικού χαρακτήρα, αφού οι μαθητές θα είναι προετοιμασμένοι για την επόμενη ημέρα.
Σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας για την Α’ και Β’ τάξη των δημοτικών σχολείων θα χρησιμοποιηθεί για τη μελέτη των μαθημάτων της επόμενης ημέρας, 1 ώρα από τη Γλώσσα, 1 ώρα από τα Μαθηματικά, 1 ώρα από τη Μελέτη Περιβάλλοντος και 2 ώρες από την Ευέλικτη Ζώνη.
Για τη Γ’ και Δ’ τάξη, αντίστοιχα, προτείνεται να χρησιμοποιηθεί 1 ώρα από τη Γλώσσα, τη Μελέτη Περιβάλλοντος, τη Φυσική Αγωγή και 2 ώρες από την Ευέλικτη Ζώνη.
Οι προτάσεις μαζί με ένα ερωτηματολόγιο έχουν σταλεί προς τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης και από το υπουργείο Παιδείας αναμένουν τις τοποθετήσεις τους, τις βελτιώσεις και αλλαγές που θα εισηγηθούν.
Στόχος είναι, εάν υπάρχει συμφωνία επί των προτάσεων και από τα στελέχη της εκπαίδευσης, η προώθηση αυτών των αλλαγών να γίνει από τη φετινή σχολική χρονιά.

Το ωράριο

Πάντως, από το υπουργείο Παιδείας ξεκαθαρίζεται ότι σε περίπτωση που προωθηθούν αυτές οι αλλαγές στα σχολεία, οι ώρες των δασκάλων δεν πρόκειται να αυξηθούν. Επισημαίνεται ακόμη πως οι ώρες μελέτης θα μπορούν να γίνονται από τον δάσκαλο της τάξης, ενώ η μία ώρα μελέτης που αντλείται από τα Αγγλικά προτείνεται να αφιερώνεται στη μελέτη του ίδιου μαθήματος.
Μέσα από αυτές τις αλλαγές που προωθούνται, θα υπάρχει δυνατότητα αυτονομίας για κάθε σχολική μονάδα, όσον αφορά στην κατάρτιση του προγράμματος, ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών.
Σημειώνεται ότι από το 2010 έως και σήμερα έχουν οριστεί 1.350 Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, τα οποία εφαρμόζουν διευρυμένο πρωινό ωράριο, έχουν βελτιωμένα Προγράμματα Σπουδών και εμπλουτισμένο Ωρολόγιο Πρόγραμμα με νέα διδακτικά αντικείμενα και δραστηριότητες.
Πηγή : ethnos.gr

ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ:Η πρόταση του υπουργείου αποκλειστικά στο esos –ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ

To esos δημοσιεύει κατ αποκλειστικότητα την πρόταση του υπουργείου Παιδείας για την ένταξη της  μελέτης των μαθητών του Ολοήμερου Σχολείου  με ΕΑΕΠ στην  υποχρεωτική πρωινή ζώνη.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Ειδικότερα  ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ  στην  ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΉ  ΠΡΩΙΝΗ ΖΩΝΗ   του Ολοήμερου Σχολείου  με ΕΑΕΠ:
1.    Στην   Α΄ και Β΄ τάξη :
•    Να διατεθούν  5  ώρες  ανά  τάξη  για « ΜΕΛΕΤΗ – ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ-ΕΜΠΕΔΩΣΗ  από το σύνολο των  35 ωρών
•    Οι  5 ώρες  δύναται  να  χρησιμοποιηθούν από τα εξής  μαθήματα:  1 της  ΓΛΩΣΣΑΣ- 1 ώρα των ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – 1 της ΜτΠ  - 2  ώρες της  EYEΛΙΚΤΗΣ   ΖΩΝΗΣ
•    ΩΡΕΣ  ΔΑΣΚΑΛΩΝ = 23
2.    Στην   Γ΄ και Δ΄ τάξη :
•    Να διατεθούν  5  ώρες  ανά  τάξη  για « ΜΕΛΕΤΗ – ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ-ΕΜΠΕΔΩΣΗ  από το σύνολο των  35 ωρών
•    Οι  5 ώρες  δύναται  να  χρησιμοποιηθούν από τα εξής  μαθήματα: 1 ώρα της ΓΛΩΣΣΑΣ – 1 της  ΜτΠ   - 1 ώρα από τη ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ -  2  ώρες  της  EYEΛΙΚΤΗΣ   ΖΩΝΗΣ
•    ΩΡΕΣ  ΔΑΣΚΑΛΩΝ = 23
•    ΩΡΕΣ  ΑΓΓΛΙΚΩΝ = 1 ώρα μελέτης/εμπέδωσης την εβδομάδα
Με βάση την παραπάνω πρόταση  στο διδακτικό χρόνο κάθε τάξης αφιερώνονται  5  ώρες την εβδομάδα  ΜΕΛΕΤΗΣ – ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ-ΕΜΠΕΔΩΣΗΣ, το υπουργείο Παιδείας απέστειλε στους  Προϊσταμένους Επιστημονικής & Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης της Χώρας, έγγραφο με το οποίο ζητά   τις απόψεις τους  στα παρακάτω ερωτήματα, με βάση τις εμπειρίες τους , τις σχετικές έρευνες αναγκών που έχετε στη διάθεσή σας, αλλά κυρίως τις ανάγκες των μαθητών και των οικογενειών τους.
Ερώτηση 1ο:
Πιστεύετε ότι υπάρχει αναγκαιότητα ένταξης της μελέτης/προετοιμασίας των μαθητών στην πρωινή ζώνη του Προγράμματος ώστε οι μαθητές να είναι έτοιμοι για την άλλη ημέρα ή ικανοποιείται η ανάγκη αυτή επαρκώς;
Απάντηση:…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Ερώτηση 2η:
Πιστεύετε ότι θα βοηθήσει την ελληνική οικογένεια η ολοκλήρωση της προετοιμασίας των μαθητών στο σχολείο και ιδιαίτερα στην πρωινή ζώνη του Ολοήμερου δημ. σχολείου με Ε.Α.Ε.Π.; θα εξασφαλίσει επαρκή ελεύθερο χρόνο για τους μαθητές των μικρών τάξεων, που τους είναι αναγκαίος;
Απάντηση:…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Ερώτηση 3η:
Πιστεύετε ότι ενισχύει τον κοινωνικό χαρακτήρα του Ολοήμερου δημ. σχολείου με  Ε.Α.Ε.Π.; βοηθά στην ένταξη και των πιο αδύναμων μαθητών; Μπορεί να αντιμετωπίσει τη σχολική αποτυχία;
Απάντηση:……………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Ερώτηση 4η:
Πιστεύετε ότι θα περιορίσει τις ανάγκες στη μεταμεσημβρινή ζώνη, αφού οι μαθητές θα ολοκληρώνουν τη μελέτη/προετοιμασία στην πρωινή ζώνη του Προγράμματος;
Απάντηση:………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Ερώτηση 5η:
Αναφέρετε πλεονεκτήματα, κατά τη γνώμη σας, της σχετικής πρότασης.
Απάντηση: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Ερώτηση 6η:       
Αναφέρετε μειονεκτήματα, κατά τη γνώμη σας, της σχετικής πρότασης.
Απάντηση:……………………………………………………………………………………………………………………………………………..     
Προτείνετε τυχόν αλλαγές και βελτιώσεις στη σχετική πρόταση.

……………………………………………………………………………………………………………..
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ - ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
1.    Ορίζεται  1 ώρα κάθε μέρα για μελέτη.
2.    Οι ώρες των δασκάλων δεν αυξάνονται, σε καμία περίπτωση.
3.    Στις ώρες των ειδικοτήτων έχουμε μικρή μείωση (2 ωρών) στη Φυσική Αγωγή (Γ΄+ Δ΄ τάξεις).
4.    Οι ώρες μελέτης δύναται να  γίνονται κυρίως από το δάσκαλο της τάξης. Κάθε εκπαιδευτικός της τάξης γνωρίζει της ιδιαιτερότητες του κάθε μαθητή. Το αποτέλεσμα θα είναι σε κάθε περίπτωση  εποικοδομητικό, αφού οι μαθητές θα πηγαίνουν στο σπίτι, στο μεγαλύτερο βαθμό διαβασμένοι.
5.    Η ώρα μελέτης που αντλείται από τα Αγγλικά προτείνεται να αφιερώνεται στην  μελέτη του ίδιου μαθήματος.
6.    Δεν αλλάζει η φυσιογνωμία του όλου Προγράμματος και δεν αλλοιώνεται ο χαρακτήρας του.
7.    Οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων από τη Δευτεροβάθμια εκπ/ση που τοποθετήθηκαν στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας, να καταβληθεί προσπάθεια να παραμείνουν στα σχολεία, με οργανική θέση.
8.    Να δοθεί η δυνατότητα στις Περιφερειακές Δ/νσεις, στους ΠΕΠΚ και στους Σχολικούς Συμβούλους να τροποποιούν το Πρόγραμμα, ανάλογα με τις ανάγκες που αντιμετωπίζουν.

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ βάσεις εισαγωγής 2014 στα ΑΕΙ κατά τμήμα και κατηγορία

Για να δείτε τις βάσεις κάνετε κλικ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΒΑΣΕΩΝ  ΕΠΑΛ
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΒΑΣΕΩΝ ΕΠΙΛΟΓΉΣ 90% ΓΕΛ ΕΠΑΛ
ΒΑΣΕΙΣ ΕΠΑΛ 2012  10%
ΒΑΣΕΙΣ ΕΠΑΛ 10 % 
ΒΑΣΕΙΣ ΕΠΑΛ ΕΣΠΕΡΙΝΑ
ΒΑΣΕΙΣ ΕΠΑΛ ΗΜΕΡΗΣΙΑ
ΒΑΣΕΙΣ ΓΕΛ ΕΠΑΛ 10%
ΒΑΣΕΙΣ ΕΠΑΛ  Β 2012
Από τις 10 το πρωί  σήμερα, οι  ενδιαφερόμενοι θα μπορούν   να πληροφορούνται τα αποτελέσματα μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου http://results.it.minedu.gov.gr  πληκτρολογώντας
α) τον οκταψήφιο κωδικό αριθμό τους
 β) τα τέσσερα αρχικά γράμματα των προσωπικών τους στοιχείων (Επώνυμο – Όνομα –Πατρώνυμο - Μητρώνυμο).
    Ταυτόχρονα, τα αποτελέσματα θα αποσταλούν ηλεκτρονικά και στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για να εκτυπωθούν ονομαστικές καταστάσεις των επιτυχόντων και να προωθηθούν στα σχολεία ευθύνης τους, στα οποία θα αναρτηθούν εντός της ημέρας.
    Β. Επίσης  σήμερα  Πέμπτη 28-8-2014 στις 10:00 ανακοινώνονται τα αποτελέσματα των εισαγόμενων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με τις ειδικές κατηγορίες των αλλοδαπών-αλλογενών και των αποφοίτων Λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων Κρατών-Μελών της Ε.Ε. μη ελληνικής καταγωγής. Τα αποτελέσματα θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Υπουργείου http://moreresults.minedu.gov.gr .
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΟΥ ESOS:

ΓΓΔΕ Σε έξι δόσεις ο ΕΝΦΙΑ

Κατάργηση των τεκμηρίων διαβίωσης από το 2015

Στο eetaa.gr αύριο τα αποτελέσματα για τους παιδικούς σταθμούς ΕΣΠΑ

Σάββατο 30 Αυγούστου 2014

Οι εξαγγελίες της Ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ σε συνέντευξη Τύπου στην Αλεξανδρούπολη

Συνέντευξη Τύπου παραχώρησε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στην Αλεξανδρούπολη ολοκληρώνοντας την επίσκεψη στους νομούς Ξάνθης, Ροδόπης και Έβρου ενόψει της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς.

Στην Συνέντευξη Τύπου ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ανδρέας Λοβέρδος δήλωσε:
 « Ολοκληρώθηκε διήμερη και έντονη περιοδεία της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ. Σκοπός μας είναι να ανοίξουν τα σχολεία στις 11 Σεπτεμβρίου με τα λιγότερα δυνατά προβλήματα. Υπογραμμίζουμε αυτό τον στόχο, διότι η Ελλάδα σήμερα αγωνίζεται να κρατήσει ανοιχτές τις κοινωνικές υποδομές, ενώ αγωνίζεται να ξεφύγει από την ύφεση. Δεν είναι μία κατ' εξαίρεση περιοδεία. Είναι μία περιοδεία που ανταποκρίνεται στην αρχή μας ότι δεν είμαστε καρφωμένοι στις καρέκλες, αλλά είμαστε εκεί που είναι τα προβλήματα. Πήγαμε στην Κρήτη, στα Δωδεκάνησα, στο Ιόνιο, στο Άγιον  Όρος, ήλθαμε στην Θράκη και θα πάμε σε όλη την Ελλάδα. Κοιτάμε τι γίνεται με τους δασκάλους και τους καθηγητές, τι κάνουν τα στελέχη μας :διευθυντές , σχολικοί σύμβουλοι, περιφερειακοί διευθυντές, πώς γενικώς είμαστε λίγες ημέρες πριν τα παιδιά διαβούν την πόρτα του σχολείου. Κοιτάμε αν τα βιβλία είναι στα σχολεία. Βλέπουμε ότι είναι στα σχολεία.
Φέτος είναι η τελευταία χρονιά που μπορούμε με αναπληρωτές να καλύψουμε τα κενά μας. Τα κενά μας από την ερχόμενη χρονιά θα πρέπει να τα καλύπτουμε με οργανικές θέσεις με την διαφανή διαδικασία του ΑΣΕΠ. Προσπαθούμε να πείσουμε την Ευρωπαϊκή επιτροπή να βγούμε από τον κανόνα ένα προς δέκα και αν το πετύχουμε να προκηρύξουμε για τον Ιανουάριο θέσεις για 10.000 εκπαιδευτικούς. Αν το καταφέρουμε θα λύσουμε πολλά προβλήματα. Μας λένε να μην αδικήσουμε και ξεχάσουμε τους ανθρώπους που περιμένουν χρόνια σε ένα πίνακα. Δεν θα τους ξεχάσουμε. Ακούμε τα αιτήματά τους, τα ακούμε όλα. Η γραμμή μας είναι η γραμμή του διαλόγου και της κατανόησης εξηγώντας επίμονα ότι δεν έχουμε χρήματα για να κάνουμε ό,τι χρειαζόμαστε. Έχουμε την Τετάρτη το σχέδιο νόμου στη Βουλή που ξεκλειδώνουμε τους πίνακες. Από εδώ και εμπρός πρέπει να θεωρείται στα δεδομένα ότι θα αναγνωρίσουμε τις υπηρεσίες που παρασχέθηκαν στην εκπαίδευση από το 2012 ως το 2014. Δεν θα διαταραχθεί η ισορροπία αφού θα λάβουμε υπόψη ότι το 2012 δεν έγινε όπως προβλεπόταν διαγωνισμός του ΑΣΕΠ. Και αυτό είναι εξαγγελία.
Ολοκληρώθηκαν  και σήμερα μάλιστα, τα θέματα της κινητικότητας των εκπαιδευτικών στους πέντε νομούς. Τα κενά είναι πολύ λίγα και απολύτως διαχειρίσιμα. Τα κενά που έχουμε θα τα καλύψουμε με αναπλήρωση. Είναι απόλυτα διαχωρίσιμη η κατάσταση. Στις 5 Σεπτεμβρίου είναι η πρώτη φάση αναπλήρωσης των κενών. Τα μειονοτικά σχολεία θα λειτουργήσουν χωρίς κανένα πρόβλημα. Έχουμε ένα προγραμματισμό για την βελτίωση των κτιριακών υποδομών. Είδα στον Εχίνο τις ανάγκες για το νηπιαγωγείο και το Ιεροσπουδαστήριο και έχουμε την διαβεβαίωση του  Διευθύνοντα Συμβούλου του Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης κ. Μανούρη για να γίνουν οι παρεμβάσεις.
 Θα οργανώσουμε διημερίδα με θέμα τη καινοτομία και τη νεανική επιχειρηματικότητα σε δύο μήνες από το Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης.
Από τις 11 Σεπτεμβρίου οι ιεροδιδάσκαλοι θα είναι στα σχολεία. Την Τετάρτη ψηφίζεται στη Βουλή οι ρυθμίσεις για να κλείσει το θέμα. Η διάταξη αυτή ψηφίζεται από έξι από τα επτά κόμματα της Βουλής.
60 αναπληρωτές ΕΠΑΘΙΤΕΣ θα προσληφθούν για τα κενά στα μειονοτικά σχολεία.
Προχωράμε στις διαδικασίες για την εξομοίωση των ΕΠΑΘΙΤΩΝ με τους αποφοίτους των παιδαγωγικών ακαδημιών σε συνεργασία με το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Δεν είναι σχεδιασμός, δεν είναι σκέψη, είναι απόφαση που θα υλοποιηθεί τώρα.
 Θα λειτουργήσει σχολείο δεύτερης ευκαιρίας στη Μάνταινα από τον Οκτώβριο. »
Σε ότι αφορά τα προγράμματα της ΓΓΕΤ ο Υπουργός Ανδρέας Λοβέρδος δήλωσε: «Προοπτική είναι να γεφυρώσουμε το χάσμα που υπάρχει μεταξύ των ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων με τη βιομηχανία και τον επιχειρηματικό κόσμο. Προς τη κατεύθυνση αυτή θα αναπτυχθούν δράσεις οι οποίες θα συμβάλλουν στην ανάδειξη των δυνατοτήτων και προτεραιοτήτων των επιχειρήσεων και στην αντιμετώπισή τους από τους ακαδημαϊκούς και ερευνητικούς οργανισμούς. Ένα μεγάλο μέρος αυτών θα υλοποιηθούν στο πλαίσιο της στρατηγικής της έξυπνης εξειδίκευσης.
Σε ερώτηση για τις μουσουλμανικές σπουδές ο Υπουργός Ανδρέας Λοβέρδος δήλωσε: « Είδαμε τους Βουλευτές των κομμάτων, είδαμε και ζητήματα θρησκευμάτων. Το πρωί με τους Μουφτήδες, χθες με τους Μητροπολίτες και συζητήσαμε πολλά θέματα μεταξύ αυτών και την εισαγωγική κατεύθυνση μουσουλμανικών σπουδών στη θεολογική σχολή στο ΑΠΘ ».
Σε ερώτηση για την αξιολόγηση ο Υπουργός  δήλωσε: « Ακόμα και η αξιολόγηση που είναι δυσχερής διαδικασία στο ΥΠΑΙΘ προχωρά χωρίς πολλά προβλήματα. Είμαστε σε συζήτηση με εκπαιδευτικούς και συνδικαλιστικά όργανα. Νιώθουν και αυτοί ότι η ηγεσία σκέφτεται γι' αυτούς. Πασχίζει μαζί τους, άλλα από αυτά που λένε μπορεί να τα καλύψει, άλλα όχι. Η στάση τους είναι εποικοδομητική. Μπορεί η κριτική τους και ο λόγος τους να είναι μερικές φορές σκληρός, αλλά δεν ξεχνάμε ότι είναι κακοπληρωμένοι και πολλές φορές υπηρετούν μακριά από τα σπίτια τους. Εμείς κατανοούμε το λόγο τους, αλλά τους θέλουμε συνομιλητές. Η δική μου πρόβλεψη είναι ότι μέσα από διαδικασίες διαλόγου ακόμα και με συγκρούσεις τα σχολεία δεν θα θιγούν. Η αντιπαράθεσή μας δεν θα οδηγήσει σε πρακτικές που θα παραμερίσουν τα παιδιά. Έτσι έδειξε η συνάντηση που είχαμε χθες με τις τοπικές  ΕΛΜΕ και τους τοπικούς εκπρόσωπους της ΔΟΕ. Δεν φοβόμαστε τη κριτική. Πιστεύουμε ότι είμαστε στο ίδιο μετερίζι ».
Σε ερώτηση για την επετηρίδα, δήλωσε: «Δεν θα υπάρξει επετηρίδα. Εμείς είμαστε οπαδοί του ΑΣΕΠ. Δεν θα πετάξουμε στον καιάδα τους παλαιούς επιτυχόντες. Έχουμε 33 νηπιαγωγούς που περιμένουν από το 2009. Και είναι σε αναμονή για διορισμό. Είμαστε σε συνεργασία με τον κ. Μητσοκάκη και το Υπουργείο στην διαπραγμάτευση που θα κάνει για την ανατροπή του ένα προς δέκα Εμείς θα τον στηρίξουμε με επιχειρήματα. Είμαστε σε απόλυτη συνεργασία».
Σε ερώτηση για την ειδική αγωγή ο Υπουργός Ανδρέας Λοβέρδος δήλωσε : «Καταθέτουμε για την ειδική αγωγή το σχέδιο νόμου. Καταθέσαμε τροπολογία σύμφωνα ε την οποία ένα ποσοστό 5% θα προηγείται στις αναπληρώσεις και θα εφαρμοστεί από το 2015. . Είμαστε σε άμεση επαφή με υπηρεσία και με συνδικαλιστικούς φορείς για να ικανοποιήσουμε».
Ο Γενικός Γραμματέας  Θρησκευμάτων  του Υ.ΠΑΙ.Θ  Γεώργιος Καλαντζής απαντώντας σε ερώτηση για τα δίγλωσσα νηπιαγωγεία , την επαναλειτουργία της ΕΠΑΘ και τα βιβλία  της διδασκαλίας του Ιερού Κορανίου στα δημόσια σχολεία τόνισε:« Σε ότι αφορά τα δίγλωσσα νηπιαγωγεία, έχουν κατατεθεί ερωτήσεις και έχουν δοθεί απαντήσεις. Δεν τίθεται ζήτημα λειτουργίας τους.  Επίσης, δεν υπάρχει ζήτημα επαναλειτουργίας της ΕΠΑΘ. Το ΥΠΑΙΘ  εξετάζει  ώστε να βρεθεί καλύτερη λύση για το πώς θα μορφώνονται οι εκπαιδευτικοί του μειονοτικού προγράμματος των μειονοτικών σχολείων . Δεν έχουν τυπωθεί βιβλία για την διδασκαλία του Ιερού Κορανίου στα δημόσια σχολεία, αλλά το Υπουργείο βρίσκεται στο τελικό στάδιο για να προκηρύξει σχετικό πρόγραμμα. Είναι αυτονόητο ότι η διδασκαλία γίνεται  στην ελληνική γλώσσα.  »
 Ο Υφυπουργός Παιδείας  και Θρησκευμάτων, Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος απαντώντας στην ερώτηση για την ίδρυση μουσικού σχολείου και πρότυπου σχολείου απάντησε:« Σε ένα μήνα προχωράμε στην ίδρυση μουσικού σχολείου στην Αλεξανδρούπολη. Απομένει η απόφαση του δημοτικού συμβουλίου και προχωράμε στην ίδρυση για το επόμενο διδακτικό έτος. Είναι αίτημα πάνω από 15 ετών για την Αλεξανδρούπολη. Από την επόμενη χρονιά θα έχει ο δήμος και μουσικό σχολείο και πρότυπο σχολείο. »
Tέλος, ο Υπουργός  Ανδρέας  Λοβέρδος  έκανε ειδική αναφορά στο σχολείο του Δροσερού, στη συνοικία των Ρομά στην Ξάνθη:« Στο Δροσερό μας έγινε πρόταση να δούμε την  ίδρυση Μουσικού δημοτικού σχολείου. Θα το δούμε αυτό στην Αθήνα. Τα Μουσικά σχολεία είναι τα καλύτερα σχολεία  όπως τα πειραματικά και μερικά  δημόσια σχολεία όπως  είναι το 3ο Λύκειο Ξάνθης. Τα Μουσικά σχολεία είναι στο σύνολο 48. Και είναι όλα διαμάντια. Όσο τα επεκτείνουμε, τόσο επεκτείνουμε την καλή πλευρά της εκπαίδευσης. Σε όλα τα χρόνια σε αυτά το σχολεία είχαμε 0% περιστατικά σχολικού εκφοβισμού. Λέμε ολόψυχα « Ναι»  σε αυτή την εκπαιδευτική πολιτική».
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.
rsz 8461


Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων: Υπενθύμιση προθεσμιών

         1. Μέχρι την Τρίτη 2-9-2014 και ώρα 14.00, καλούνται να υποβάλλουν αίτηση προσωρινής τοποθέτησης και απόσπασης αντίστοιχα ως εξής:
  • Οι εκπαιδευτικοί  που βρίσκονται στη διάθεση (συμπεριλαμβανομένων και των ειδικοτήτων από μετάταξη που βρίσκονται στη διάθεση).
  • Όσοι επιθυμούν να αποσπαστούν εντός ΠΥΣΠΕ.
        2. Μέχρι την Τρίτη 2-9-2014 και ώρα 14.00, καλούνται να υποβάλλουν δήλωση προσωρινής τοποθέτησης:
  • Οι εκπαιδευτικοί που αποσπάστηκαν από άλλα ΠΥΣΠΕ στο ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων.                              3. Μέχρι την Δευτέρα 1-9-2014 και ώρα 14.00, καλούνται να υποβάλλουν δήλωση για το αν επιθυμούν να κριθούν ή όχι λειτουργικά υπεράριθμοι:
  • Οι εκπαιδευτικοί  ΠΕ70 και ΠΕ60 που ανήκουν οργανικά στο ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων και η σχολική τους μονάδα βρίσκεται σε αναστολή ή υποβιβάστηκε λειτουργικά.

Ανάληψη υπηρεσίας εκπαιδευτικών αρμοδιότητας Π.Ε. Ιωαννίνων, για το σχολικό έτος 2014-2015

Από τη Διεύθυνση Π.Ε. Ιωαννίνων ανακοινώνεται ότι τη Δευτέρα 1-9-2014 θα αναλάβουν υπηρεσία στα Γραφεία της Διεύθυνσης Π.Ε. Ιωαννίνων
  1. οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στη Διάθεση του ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων και
  2. οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν οργανικά σε σχολικές μονάδες που έχει ανασταλεί η λειτουργία τους για το σχολικό έτος 2014-2015.
Όλοι οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί θα αναλάβουν υπηρεσία στη σχολική μονάδα που ανήκουν οργανικά.

Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

Τοποθετήσεις εκπ/κών αποσπασμένων από άλλα ΠΥΣΠΕ στο ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων, για το σχολικό έτος 2014-2015

 Η Διεύθυνση Α/θμιας Εκπ/σης Ιωαννίνων καλεί τους εκπαιδευτικούς που αποσπάστηκαν από άλλα ΠΥΣΠΕ στο ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων, να υποβάλουν δήλωση προσωρινής τοποθέτησης στη Διεύθυνση Π.Ε. Ιωαννίνων, από την Παρασκευή 29-8-2014 μέχρι και την Τρίτη 2-9-2014 και ώρα 14:00συνοδευόμενη από αντίγραφο της ηλεκτρονικής αίτησης που υπεβλήθη για απόσπαση από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ,πιστοποιητικό εντοπιότητας και πιστοποιητικό συνυπηρέτησης.
Οι δηλώσεις προσωρινής τοποθέτησης πρέπει να είναι ευανάγνωστες και χωρίς διορθώσεις διαφορετικά δε θα γίνονται δεκτές και θα υποβάλλονται στη Διεύθυνση Π.Ε. Ιωαννίνων από τους ενδιαφερόμενους ή με faxστο 2651024846.
Οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί, τη Δευτέρα 1-9-2014 θα παρουσιαστούν στα Γραφεία της Διεύθυνσης Π.Ε. Ιωαννίνων προκειμένου να αναλάβουν υπηρεσία.
 

Ανακοινοποίηση στο ορθό ΠΥΣΠΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: Διαπίστωση λειτουργικών υπεραριθμιών και ανακοίνωση λειτουργικών κενών 2014-15

Ανακοινοποίηση στο ορθό ΠΥΣΠΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: Διαπίστωση λειτουργικών υπεραριθμιών και ανακοίνωση λειτουργικών κενών 2014-15

Δείτε την ανακοινοποίηση ΕΔΩ......

Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Ανακοινώσεις ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων


ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΟΡΘΟ: Ανακοίνωση Μεταθέσεων - Τοποθετήσεων ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων- Α΄ φάση......

Συμπληρωματικές μεταθέσεις – τοποθετήσεις του κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων και ΠΕ60 Νηπιαγωγών, για το σχολικό έτος 2014-2015

Από τη Διεύθυνση Π.Ε. Ιωαννίνων ανακοινώνεται ότι το ΠΥΣΠΕ  Ιωαννίνων σε συνεδρίασή του στις 26 Αυγούστου 2014, πραγματοποίησε συμπληρωματικές μεταθέσεις – τοποθετήσεις του κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων και ΠΕ60 Νηπιαγωγών, για το σχολικό έτος 2014-2015.....
Για να τις δείτε πατήστε  εδώ......

ΠΥΣΠΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: Διαπίστωση λειτουργικών υπεραριθμιών και ανακοίνωση λειτουργικών κενών 2014-15

Το ΠΥΣΠΕ Νομού Ιωαννίνων, σε συνεδρίασή του στις 26 Αυγούστου 2014 διαπίστωσε τις παρακάτω λειτουργικές υπεραριθμίες και λειτουργικά κενά, Δασκάλων και Νηπιαγωγών, για το διδακτικό έτος 2013-2014.......
Δείτε την σχετική ανακοίνωση εδώ......

Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

Παληγιάννης Β- Μπράτης Δ.: Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Π.Ε. από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ σχολικού έτους 2014-2015

Αποσπάσεις με μοριοδότηση
http://www.doe.gr/014/apm260814.xls

Αποσπάσεις κατά προτεραιότητα
http://www.doe.gr/014/ap260814.xls

http://mpratis.gr/index.php/2010-09-03-17-59-29/984--2014-2015

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Σας κοινοποιούμε την πρόταση του ΚΥΣΠΕ, για τις αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ σχολικού έτους 2014-2015, επισημαίνοντας τα εξής:

Οι αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ έγιναν με πλήρη μοριοδότηση, όπως προβλέπεται στη σχετική υπουργική απόφαση. Η πολιτική ηγεσία του υπ. παιδείας τήρησε τις δεσμεύσεις της προς το ΚΥΣΠΕ και δεν έκανε καμία παρέμβαση στα κενά που απέστειλαν οι Δ/νσεις Π.Ε. στο ΚΥΣΠΕ.
Οι συνάδελφοι που δεν πήραν απόσπαση έχουν δικαίωμα να υποβάλουν αίτηση επανεξέτασης. Όσοι επίσης έχουν οποιαδήποτε αμφισβήτηση (για τη μοριοδότησή τους κτλ) μπορούν να υποβάλλουν ένσταση η οποία θα εξεταστεί από το ΚΥΣΠΕ.
Μετά και τις ανακλήσεις που έγιναν ο συνολικός αριθμός των αιτήσεων που εξετάστηκαν ανήλθε στις 4.104 .Από αυτές ικανοποιήθηκαν οι 2.682 ποσοστό 65,35%
Επισημαίνουμε, πως οι αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ δεν δημιουργούν κανένα απολύτως πρόβλημα στη λειτουργία των σχολείων, αφού οι συνάδελφοι που μετακινούνται καλύπτουν κενές θέσεις σχολείων άλλων περιοχών.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Εκκρεμεί, ακόμη, η υπογραφή τους από την πολιτική ηγεσία.

Αποσπάσεις κατά προτεραιότητα

Αποσπάσεις με μοριοδότηση


Oι αιρετοί ΚΥΣΠΕ

Δημήτρης Μπράτης Παληγιάννης Βασίλης










Παληγιάννης Β- Μπράτης Δ.: Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Π.Ε. από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ σχολικού έτους 2014-2015

Ο διαδικτυακός τόπος του αιρετού ΚΥΣΠΕ Δημήτρη Μπράτη


mpratis.gr

Β.Παληγιάννης - Δ.Μπράτης: Αποσπάσεις εκπαιδευτικών ΠΕ σε ΣΜΕΑΕ

Παληγιάννης Β- Μπράτης Δ. : Αμοιβαίες μεταθέσεις εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπαίδευσης έτους 2014-2015

Παρασκευή 22 Αυγούστου 2014